Odine With Love

Odine With Love

marți, 11 februarie 2020

~ Artera prin care trece sângele meu ~


~ O furtună se aude afară,
Vântul suflă din greu,
Un fulger sălbatic a tăiat cerul 
Și tunete violente se aud la distanță.
Natura e furioasă,
Dar nimic nu se compară cu corpurile noastre,
Care atunci când se întâlnesc, se iubesc cu o pasiune înflăcărată, 
Cu dorința de a fuziona, într-un singur corp, un singur suflet ...
Creând propria furtună,
Furtuna noastră de dragoste!
Dacă aș putea să-mi deschid pieptul să te asurzească bătăile inimii ce le simt,
Dacă aș putea să-mi împart gândurile și să te fac să călătorești prin mintea mea,
Să vezi cum mă simt,
Cum mă faci să mă simt fragilă într-o lume a giganților
Tu care mă înalți atât de mult,
Tu, care-mi vorbești despre cer într-un alt univers,
Tu care vorbești cu mine și pentru mine,
Cel care mă pierde pe buze!
Simt că te iubesc, cu o iubire care mă sufocă,
Ești artera prin care trece sângele meu,
Îți cunosc mâinile și trucurile.
Și știu modul tău de a "mă iubi",
Îți cunosc vocea înainte de a te cunoaște,
Căci te-am auzit până la ceruri și dincolo de ele,
Știu despre dragostea ta și despre întoarcerea n viața asta, 
Căci suntem jumătate din ceruri și jumătate din iad, păcat și pocăință! ~
~ Odine ~



3 comentarii:

  1. Asa e iubirea, mistuitoare, ca o furtuna, o zi calda si senina...depinde de tine si de jumatatea ta

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau doar ca toată lumea să știe despre această cască de vrăjire pe care am întâlnit-o cu ceva timp în urmă, nu pot spune tot ce a făcut pentru mine. soția mea m-a părăsit acum 4 ani cu copiii mei, navigând pe net când am întâlnit mărturia acestui om minunat online, am decis să o încerc și soția mea este din nou acum și suntem din nou fericiți pentru că cauza este prea pusă în scris tot ce pot spune este mulțumesc foarte mult, sunt foarte fericit. Și ma asigurat că face multă magie inclusiv

    Vraja dragostei
    Vraja de putere
    Vraja de succes
    Soarta sarcinii
    Vraja căsătoriei
    vraja pentru un loc de muncă bine plătit
    Vraja de protecție
    vraja pentru a câștiga o cauză judecătorească
    vraja de noroc etc.

    dacă aveți nevoie de ajutorul casetei de vraie Dr. Ajayi, contactați-l pe această adresă de e-mail (drajayi1990@gmail.com) sau adăugați-l pe whatsapp +2347084887094 și discutați problema cu el. Este un om bun și îi voi fi întotdeauna recunoscător. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere