Odine With Love

Odine With Love

duminică, 22 martie 2020

~ Contaminează-mă cu tine! ~

~ Nimeni nu va ști niciodată ce trăim,
Doar noi doi știm despre dragostea noastră, 
Nu există fotografii sau imagini ale acestora,
Pentru că ele sunt în mintea și inimile noastre ..
Corpurile noastre nu dorm împreună,
Dar mintea noastră face dragoste constant ...
Fiecare gând este iubire, fiecare secundă este pasiune și fiecare oră este durere.
Nu știu ce suntem, dar știu ce simt
Tu ești singurul care îmi știe partea întunecată,
Dar și cel mai bun remediu.
Îmi spui că trupul meu te incită la păcat...
Sunt un înger în mintea ta, 
Dar un demon în brațele tale,
Eu sunt amestecul pe care îl iubești.
Mă dăruiesc ție în trup și suflet, 
Pasiunea pe care o simt este atât de puternică
Că mi-e teamă să nu mă pierd în brațele tale.
Scoate-mi pielea, infectează-mă cu tot ceea ce însemni tu,
Vreau doar să mă săruți, să-mi stingi focul 
Vreau doar să mă contaminezi cu tine,
Chiar de ar fi să mor, ar fi cea mai frumoasă moarte,
Dacă mai întâi mi-ai oferi o îmbrățișare sălbatică
Nu mă interesează ce s-ar putea întâmpla! ~
~ Odine ~

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere