Odine With Love

Odine With Love

vineri, 27 martie 2020

~ Te absolv de orice păcat! ~


~ Ca un popor nomad,
Toate celulele mele îți caută pieptul, pământul promis,
Să-mi ridic templul de cuvinte pline de iubire.
Îmi populezi mintea cu chipul tău,
Iar focul din privirea ta
Îmi arde carnea ca și cum ar fi pusă pe grătar!
Sunt lut în mâinile tale,
O entitate arzătoare în nevoie de dragoste,
Care arde în mine până mă va transforma în cenușă.
Îmi dai viață, mă omori și mă resuscitezi din nou și din nou,
Mă pierd și nu văd nimic altceva decât chipul tău plin de dorință.
Pasiunea mă ridică până la cer,
Promit din inimă, că sentimentele mele vor fi întotdeauna un stimulent de a urma viața,
Acea linie plină de magie!
Te iubesc infinit fluturele meu, zborul mângâierii de lumină,
Porți gustul secretelor care le ascunde corpul meu,
Iar eu poezia buzelor tale pline de poezie, versurile trupului tău,
Am creat propriul nostru univers, suntem notă și cântec,
Ai dat suflare unei păsări rănite și...
Te absolv de orice păcat, că scrii în mine poezia eternă a frumuseții iubirii! ~
~ Odine ~



6 comentarii:

  1. frumos si de ajutor in timpurile astea grele.
    Sanatate

    RăspundețiȘtergere
  2. Calea spre mântuire sunt doar faptele bune?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere