Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 9 octombrie 2021

~ Mă agăț de tine, ca un fluture de-o floare! ~

~Agățându-mă de tine, mă așez ca un fluture pe-o floare,

Cald și moale pe buze, trezind emoții necunoscute!

Sunt sedusă iremediabil de libertatea sufletului tău

Și de nebunia cufundată în ființa ta!

Sar în gol, că inima mea insistă ...că da, poți zbura!

Îmi doresc ca lumea mea să se oprească în mâinile tale,

Pentru că, fără să știu ce faci,

Pot să jur, că orele în brațele tale devin magie, culoare, pasiune și fantezie ...

Vreau o hartă care să mă conducă la tine mereu,

Să mă pierd cu tine în labirintul cerului tău, dezlănțuind furtuni în mine,

Făcându-te ghidul dorințelor mele!

Vreau să te sărut ca și cum timpul s-ar termina

Și să mă sting pe buzele tale, cu sărutări care ard,

Lăsându-mi buzele mulțumite, de esența ta, de acel suflet aventuros!

Îmi doresc ca degetele mele să fie pline de tandrețe,

Să călătorească pe fiecare centimetru al pielii tale,

Să viseze să trăiască în tine, din nou și din nou,

Rămânând puțin mai mult acolo, în mine!

Vreau să te am și să devin oceanul tău, iar tu, țărmul meu,

Chiar dacă voi simți că lumea mea s-a întors cu susul în jos!

Îmi doresc recompensa mea de dimineață,

Să mă trezesc cu aroma ta impregnată în pielea mea,

Observându-te în tăcere, fascinată,

Unită cu tine ... vibrând sub pielea ta! !

~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu