Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 9 octombrie 2021

~ Să rămâi când vei descoperi toate umbrele din mine! ~

~ Coincidențele nu există ...

Se întâmplă doar ceea ce trebuie să se întâmple,

Nici un suflet nu se ciocnește cu un alt suflet, din întâmplare,

Totul a fost deja scris cu cerneală invizibilă între nori și stele!

Nu există coincidențe și nici îmbrățișări în zadar,

Un zâmbet poate transforma o inimă,

Poezia poate schimba viata ta, o pictură, un cântec, un peisaj sau o voce ...

Pot trezi ceva în piept, pentru totdeauna!

Lucrurile sunt așa cum sunt, nu în modul în care ne-am dori să fie ... 

De aceea o să dansez cu tine până când picioarele mi se vor rupe și te voi face să te înnebunești ...

Pentru un motiv ciudat, frumos și magic,

Până în momentul în care vei fi conectat cu mine ...pentru totdeauna!

Să nu rămâi cu mine, doar pentru partea frumoasă din mine,

Pentru că te privesc cu ochii luminați de lacrimile unei femei care te iubește,

Vreau să te îndrăgostești de defectele, de umbrele și golul meu,

Să iubești fiecare urmă a vieții mele, fiecare rid pe care timpul l-a lăsat în mine!

Vreau să-mi știi semnele de război, precum și bătăliile pierdute!

Vreau să descoperi în sufletul și în ființa mea, ceea ce nimeni nu a explorat vreodată

Și abia atunci să decizi dacă vrei cu adevărat să rămâi! ~

~ Odine ~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu