Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 11 octombrie 2023

~ Fructul interzis! ~

~ Dragostea pentru tine inspirație pentru poeziile mele,

Fiecare gest al tău este bucurie, o aventură duioasă

Val după val, amestecându-se-n mintea mea.

Am încetat să mai fiu interzisă pentru tine

Din clipa in care m-ai închis în sufletul tău.

Am fost o parte vie a tuturor dorințelor tale,

Ți-am pronunțat numele, în fiecare mângâiere.

Versurile pe care le-am scris pentru tine

Mi-au purtat propriile suspine,

Stau în gândurile tale, cuminte,

Sărutându-ți fiecare cută a frunții!

Degetele mi-au tremurat în părul tău

Și ochii mei s-au uitat în ai tăi, 

Gura ta ca o cireașă coaptă, cu sărutări dulci

Glasul tremurând de dulce tandrețe

Mi-a mișcat sângele, mi-a zguduit pielea!

Fiecare clipă trăită a fost un motiv de întâlnire

Noaptea... ca niște îndrăgostiți tăcuți

Legați în focul nebuniei,

Ziua..... fructul interzis! ~

~ ODINE! ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu