Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 18 octombrie 2023

~ Golindu-mă de mine, mă afund în corpul tău! ~

 ~ Dragostea ta are mirosuri,

Miroase a câmp proaspăt udat, a iarba proaspătă

A simfonie dulce, care zornăie lângă ureche,

Într-un fulger de tandrețe și pasiune arzătoare

Corpuri legate în șoapte de foc

Sunete de sărutări pe buzele lacome și lipite.

Pasiunea este un univers al tandreței

Strig lumii această emoție a dorinței,

Te iubesc, te iubesc, te iubesc, la nebunie

Și în pieptul meu, corpul tău, adoarme.

 Am lăsat deoparte temerile rănilor și mi-am deschis ușile din minte,

De îndată ce ți-am atins mâinile, zidul îndoielilor s-a fragmentat,

Sunt în mâinile tale, ești în sângele meu

Golindu-mă de mine, mă afund în corpul tău! ~

~ ODINE! ~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu