Odine With Love

Odine With Love

vineri, 27 octombrie 2023

~ Îți cedez ție, ca unui întreg inexorabil! ~

~ Pentru că ai știut să citești singurătatea din spatele zâmbetului meu,

Mă pierd în mângâierile tale, 

Pentru că dincolo de acest întuneric, locuiești în ființa mea

Unde te întorci în tăcere, într-o îmbrățișare infinită,

În sufletul meu, subjugat, însetat de tine, a esenței tale. 

Îți cedez ție, ca unui întreg inexorabil,

Iar tu mă încorporezi în cosmos,

Același care începe și se termină sub porii pielii tale,

Într-un spațiu infinit și perfect!

Îți dăruiesc corpul meu... dându-l ca ofrandă,

Eu sunt destinul gurii tale,

Când mă săruți,  destinul meu devine întregul tău univers.

Doar cu tine

Mă scufund în nebunie,

Îmi pierd drumul,

Rătăcind pe căile tuturor păcatelor, până ajung la tine.

Mă pierd în tine, mă scurg

Îmi agiți toate celulele,

Până mă diluez în chimia sufletului tău.

Mă seduci, mă dezarmezi,

Mă devorezi, mă dezintegrezi,

Mă anihilezi... ca un criminal 

Care se întoarce la locul crimei,

Dar dincolo de orice 

Trăiesc în adâncul cerului tău,

Supunându-mi trupul și mintea, la tot ceea ce decizi! ~

~ ODINE! ~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu