Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 19 iulie 2014

~ Bucățică cu bucățică ~

     ~ Ar trebui să mă simt o femeie fericită. Și poate chiar sunt. Da, sunt momente când sunt o femeie fericită cu adevărat. Aș putea să fiu și mai fericită că după atâta timp și atâtea paturi prin care ai trecut ai revenit ca un câine bătut în brațele mele. De fiecare dată. Și știu că vei mai pleca iarăși în căutarea unei alte iubiri surogat, pentru ca mai apoi să vii cu capul plecat că ai greșit. Încă o dată. Și știu ce va urma, alte scuze, alte păreri de rău. 
       Și mai știu ceva, că eu te voi ierta din nou. Sincer nici nu știu de ce te mai iert. Cred că a devenit o obișnuință. Poate pentru că prin intermediul tău am început să mă simt ca o sfântă care iartă și nu mai știe de ce. A devenit o rutină iertarea asta. Dar și obositoare, al dracului de obositoare. 
       A început să mi se pară chiar amuzant, când după câte o escapadă, stai în locșorul tău ca un copil care tocmai a spart geamul vecinilor cu mingea și își așteaptă tăcut pedeapsa sau morala. Ei bine, dragul meu, am obosit până și să îți mai țin morală, sau să stau cu degetul ridicat mustrându-te. Am priceput foarte clar, în cazul în care tu nu ai înțeles nici până acum, că nu te vei schimba, nu pentru că nu ai putea, ci pentru că ești un om slab. Și cu fiecare slăbiciune a ta, eu devin mai puternică, iar dacă mai insist să te iert nu o fac pentru a deveni o sfântă, ci pentru a deveni mai puternică și mai fericită, că eu sunt acea femeie pe care nu vei mai putea să o posezi cu totul așa cum ai făcut-o în trecut și o cauți în toate paturile și în fiecare purtătoare de sâni. 
      Da, pe mine mă cauți peste tot, femeia care te scrie de atâția ani și cu care și tu ți-ai dori să îți scrii cartea vieții, nu câteva foi sau capitole, doar că ai devenit analfabet și din ce în ce mai slab. În schimb eu devin mai puternică în fiecare zi, mai mult și mai mult.... și asta mă face să fiu cea mai fericită femeie, căci în timp ce eu mă regăsesc și mă adun bucățică cu bucățică, tu pierzi câte un pătrățel din puzzle-ul vieții tale. ~

~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu