Odine With Love

Odine With Love

joi, 10 iulie 2014

~ Îngerii pescuiesc cu licurici ~


~ Astăzi, îngerii sunt la pescuit de stele
Stau așezați pe o piatră de pe Lună
Norii și-au luat concediu și au plecat
În căutare de greieri prin pădure.

Unul din ei îmi alege din ochi
Un licurici care sclipește,
Să îl dea îngerilor să îl folosească
Pe post de momeală pentru a pescui în inima mea.

Vor să extragă de acolo esența iubirii,
Dintr-un suflet imortalizat în versuri și poezie,
În orice clipă și orice moment
Inspirația visului pentru care trăiesc. ~

~ Odine ~

4 comentarii:

  1. eu iti doresc ca inima intacta sa-ti ramana.. nisipul asternut sa-l ai..iar..capatai de perna, luna ... cu vantul al tau trup sa-l invelesti cand valul iti va spune " noapte buna" cu soarele sa bei cafea in zori...

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori îngerii sunt geloși pe oameni pentru că ei nu pot trai iubirea așa cum o trăim noi. Am destulă iubire cât să le pot da și lor dar să îmi rămână și mie. Vântul întotdeauna mă sărută și mă mângâie pe obraji și mă îmbrățișează strâns dar cât să îmi lase loc să respir :).

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt gelos pe ingeri..pentru ca ei mereu sunt unde vor.. de dragoste .. nici nu mai pun problema..tu ai sa-mi dai..si sa ramai cu ea..

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiecare din noi am fost ingeri :), dar am uitat cum este. Nu trebuie sa fii gelos pentru ca intr-o zi iti vei recapata statutul de inger, pana atunci traieste viata pe pamant.

    RăspundețiȘtergere