Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 12 iulie 2014

~ Vino cu mine ~

~ Vino cu mine,
Nu îți promit o călătorie liniștită
Dar ți-o pot face de neuitat.
Nu sunt o femeie constantă,
Și mă pot opri brusc și aparent fără motiv
Dar tocmai asta mă face să fiu diferită.
Pentru mine timpul e nebun,
Și în câteva secunde pentru mine pot fi surprinzătoare,
Pentru că mă transform ca cerul la un apus de soare uimitor...
Însă la fel de brusc pot să fiu furtunoasă, 
Să fiu ca vântul care te mângâie moale ca o briză,
Ori să mă transform într-un uragan.
Uneori sunt exact ca marea,
Am abilitatea să rămân calmă ore întregi și în același loc
Și dintr-un moment să devin agitată, dincolo de limite,
Și să îți invadez mintea fără să te avertizez.
Dar așa cum sunt, cu toate astea la un loc,
Ți-ar place să mă urmezi?

Nu trebuie decât să îmi rămâi alături,
Să nu mă manipulezi pentru că m-am născut pentru să fiu liberă,
Să nu mă minți pentru că nu pot rezista în fața minciunii ...
Să nu mă rănești pentru că inima mea are destule cicatrici și chinuri...
Să nu mă lași să plec, pentru că nu mă voi mai întoarce...
Să nu mă contrazici, pentru că pot argumenta cu cuvinte acide,
Să nu mă mai dezamăgești pentru că nu mai pot ierta mereu...

Și să nu mă lași niciodată să mor de dor de tine! ~
~ Odine ~

Un comentariu: