Odine With Love

Odine With Love

vineri, 19 decembrie 2014

~ Baladă pentru Moș Crăciun :) ~

~ Moșule cu haine roșii
Iartă-ne pe noi păcătoșii
Și ne dă cadouri faine,
Mașini, bijuterii și haine.
Iar de vii la mine-ndată
Îți dau prăjituri și ciocolată
Că bradul e pregătit,
Poezioare am citit,
Deci... te-aștept, dar nu sărac,
Ci cu cadouri multe-n sac.
Eu primesc și parfumele,
Haine scumpe și inele,
Camere de luat vederi,
Aparate cu mulți pixeli,
O tabletă ori un telefon,
Un laptop sau un Vuiton.
Nu m-aș supăra să-mi dai
O mașină cu mulți cai,
Un Porche sau Lamborghini
Ca să moară toți vecinii.
Iar de te faci că e ninsoare...
Că n-ai primit nici o scrisoare...
Sau că ai reușit să-mi iei
Un cadou de câțiva lei,
Să știi că ai încurcat-o
Cu mine ai terminat-o,
O să sfârșesc cu joaca
Și-ai să vezi că schimb și placa.
Îți iau sania la strâmbat
Iar pe reni eu ți-i îmbăt,
Ție-ți fur costumu roșu,
Te filmez cu înfraroșu
Când te duci la spiridușe
Care sunt tare ghidușe
Și-i arăt la Crăciuniță
Și-o să ți-o iei pe costiță,
Nu mai ține vraja nenea

Ori cadou, ori DeNeA. ~ 
~ Odine ~ 

Un comentariu:

  1. Uneori mă întreb cum ar fi fost viața mea dacă nu l-aș fi contactat pe Dr. Ajayi, preotul de vrajă / ​​vodoo. soțul meu este un bărbat grijuliu și iubitor, dar de aproximativ 6 luni este la distanță de mine și de copii, nu-i mai pasă de bunăstarea noastră și abia doarme acasă, am pledat cu el de mai multe ori, dar toate pledoariile mele cad pe surd urechi pentru a fi prieteni sinceri, că 6 luni a fost un iad viu pentru mine. Am încercat chiar să aranjez consiliere pentru el și pentru mine, dar el a refuzat întotdeauna, așa că am ieșit să caut ajutor și am discutat problema cu prietena mea apropiată Arina, ea mi-a povestit despre acest mare doctor vrăjitor numit Dr. AJAYI, care și-au ajutat vărul în căsătoria ei am fost sceptic, dar am decis să încerc, i-am explicat doctorului AJAYI tot ce se întâmplă în familia mea și mi-a spus să fac anumite lucruri acasă, i-am urmat toate instrucțiunile și, spre marea mea surpriză, soțul meu a venit acasă pe a treia zi, spunând că nu știe ce i-a venit că-i pare rău pentru ceea ce ne-a supus mie și copiilor, acum trăim ca o familie și DR AJAYI trebuie să fie mulțumit pentru asta, El este într-adevăr un adevărat jucător de vrăji supradotat de la naștere, dacă treci printr-un moment dificil în relația ta și ai nevoie de o soluție, te rog să nu fii timid sau să te ascunzi în tăcere contactează-l pe DR AJAYI astăzi și recuperează-ți dragostea. îl puteți contacta prin e-mailul său: Drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp SAU numărul Viber: +2347084887094 Voi ne întoarcem pentru a-mi mulțumi, asta este o promisiune.

    RăspundețiȘtergere