Odine With Love

Odine With Love

luni, 9 mai 2016

~ M-ai rupt să te definești pe tine ~

~ Dacă aș putea spune că ai făcut pentru mine, pot spune că m-ai rupt.
M-ai distrus în moduri atât de multe, încât nu pot reuși să descriu, sau să explic.
Nu am nici o idee ce ai vrut sau ce vrei de la viață,
Dar lucruri materiale și iubire, nu le vei găsi împreună cu libertatea.
Nu te mai obosi să explici, sau să contempli să cauți cuvinte profunde că nu ai de unde,
Profunzimea ta e la fel de grea ca puful unei păpădii.
Aici se sfârșește momentul în care, eu nu mai acord șanse unui elev analfabet,
Iar tu nu vei fi capabil să înveți nici în zece vieți de acum înainte.
Ai abandonat nava ca de obicei și m-ai lăsat în derivă fără căpitan, în mijlocul furtunii.
Ai fost baliza mea, refugiul meu în condiții de siguranță,
Iar acum m-am trezit în furtună, a mia oară și într-o beznă completă.
Se pare că trebuie să mă confrunt cu lumea singură,
Cu zecile de bucățele rupte din mine
Și să mă adun bucată cu bucată, reinventându-mă cu piesele care mi-au mai rămas.
Am navigat pe barca asta de atâtea ori,
Singură, în întuneric și am fost nevoită să mă adaptez,
Să învăț să fiu căpitan și să mă scot din tot taifunul ăsta.
Dragul meu cunoscător în seducerea femeilor, dă-mi voie să îți spun ceva:
Femeia care are bani, mașină, casă și tot confortul, nu este auto-servire,
Sentimentele adevărate nu se cumpără cu bani,
Iar scurta listă de calități ale tale ”prințul meu”, este lipsită de cuvântul ”cavalerism”,
Cât timp totul pentru tine are un preț,
Pentru că un adevărat cavaler, nu are preț.
Sper că dormi bine, având în vedere numărul de femei cu care ai șters pe jos,
Sau le-ai abandonat la margine de drum, sau rătăcite în furtuni.
Dacă mă întrebi pe mine, tot respectul pentru bărbații care au venit după tine în viața lor,
Căci au avut de reparat răni nesfârșite.
Asta face diferența dintre bărbați și băieții imaturi,
Cei care sunt capabili să iubească o viață o femeie, fie ea și bucățele,
În comparație cu cel care le distruge, în doar câteva zile.
Pe mine... m-ai rupt să te definești pe tine
Și vreau să îți mulțumesc, pentru că m-ai distrus,
Căci deși m-ai lăsat în afara inimii tale,
Asta m-a ajutat să mă reinventez.
Viața trece, timpul trece, oamenii se schimbă,
Numai tu nu te schimbi, tu rămâi cu aceleași apucături. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu