Odine With Love

Odine With Love

luni, 23 mai 2016

~ Balerina și soldățelul ~

~ Eu am fost mereu o visătoare,
Incurabil de romantică și uneori cu o tristețe pe care mi-am asumat-o,
Ca un soldățel aruncat în lupte urâte, dar care a luptat mereu pentru iubire.
Deși am avut o armă mai tot timpul în mână 
Am inventat metode de a lupta, fără a mă folosi de ea.
Tu ai fost mereu ca un dansator, o balerină...
Ți-ai pus picioarele pe podea și ai reflectat la pașii de balet,
Studiind cu atenție coregrafia și respectând-o întocmai,
Pentru ca dansul final să pară aproape perfect,
Dar nu ai folosit niciodată inima.
Dansul tău e fermecător, dar nu a fost deajuns,
Ai vrut mai mult, ai vrut totul.
Și ai reușit.
Ai folosit decorul pentru a obține totul,
Inclusiv soldățelul de jucărie, dorit.
Toate eforturile sale de a fi elegant în uniformă,
Singura sa misiune a fost de a cuceri balerina,
De a lupta pentru dragoste până la final,
De a îi dărui ca răspuns al iubirii, inima sa.
Ea a fost mereu visul său,
Iar balerina s-a bucurat de asemenea, de a fi cu el,
Că nu avea nevoie de a fi un personaj, de machiaj, de poante.
Din păcate balerina a fost învățată cu luminile rampei, cu scena,
Iar soldatul nu a avut nici o șansă,
Oricât de mult a încercat, a rămas în spatele cortinei.
Pentru balerină spectacolul a mers mai departe,
Fiind aplaudată, dorită și adorată,
Uitând de soldățelul care a stat tăcut în spatele scenei
Și care a rămas acolo, iubind-o în tăcere.
Ea și-a terminat rolul și a plecat spre altă scenă,
Cu un alt rol și alt spectacol.
Draga mea balerină, acum ești ocupată cu luminile rampei,
Dar când luminile se vor stinge, te vei întoarce
Și-ți vei aminti de soldățelul tău de jucărie,
Doar că atunci vei realiza, că soldățelul
S-a schimbat atât de mult și s-a transformat,
Într-un soldățel de plumb, cu un suflet de plumb, care nu mai iubește. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu