Odine With Love

Odine With Love

vineri, 2 septembrie 2016

~ Dă-mi inima ta ~

~ Îmi privesc imaginea în oglindă,
Două femei într-o singură femeie,
Un trup gol, un alt suflet îmbrăcat,
Unul care privește fără a se gândi,
Celălalt care se gândește la tine, la numele tău,
La mâinile tale care mă invită la jocuri și beție de iubire.
Nu mai este nici un secret pentru tine de ce-mi bate inima așa de tare,
În mâinile tale simt mângâierea ce mă face să mă predau,
Pe buzele tale simt cum pot să mă ofer până la ultima picătură de iubire.
Te uiți la mine de parcă ai face o invitație la un delir de dragoste
Și atunci cum să rezist la farmecele tale, dacă ești tentația mea? 
Cum să nu vrea inima mea să se alăture inimii tale?
Inima ta ... merită toată dragostea mea,
Bunătatea mea, răsfățul meu, grija mea.
Inima ta merită să fie tratat ca o prăjitură dulce ...
Savurata cu calm și plăcere.
Inima ta este ca o cutie de jucării,
Pe care o deschid în fiecare zi, să ne jucăm împreună.
Inima ta este tresărirea mea,
Și asta înseamnă durerile dar și afecțiunea mea.
Dă-mi inima ta și va fi ca și inima mea,
Alături de a mea vor vorbi aceiași limbă, aceiași frecvență,
Vor cânta împreună pe același ton.
Inima mea e deja a ta și e plină de tine,
Ai aflat-o înainte de a avea corpul meu.
În fața pieptului tău am cunoscut pentru prima oară magia
Și m-a făcut să vreau ca inima mea să bată lângă inima ta ca un ceas,
Să mă facă să o iubesc și să o fac să mă iubească. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu