Odine With Love

Odine With Love

marți, 27 septembrie 2016

~ Iubește-mă până voi ajunge să-mi uit numele ~

~ Astăzi iubește-mă cu blândețe, cu acea sensibilitate așa cum numai tu știi,
Iubește-mă, intoxică-mi simțurile și lasă-mă să mă pierd în adâncul dorinței tale,
Sărută- mă, pecetluiește-mi buzele într-un sărut etern,
Iubește-mă până nu voi mai fi capabilă să gândesc, să mă mai uit înapoi.
Sechestrează-mă și ia-mi viața în mâinile tale,
În timp ce corpurile noastre sunt împreună în noaptea de dragoste
Și brațele tale mă leagă de atingerile tale,
Iubește-mă până în adâncul sufletului și lasă-mă să mă bucur de fiecare înghițitură de iubire,
Iubește-mă și nu mă face să vreau să trăiesc fără tine, fără căldura ta.
Iubește-mă, până la fiecare particulă din mine care ți-o cere.
Devorează fiecare parte din mine și atinge-mi pielea cu urmele tatuate de tine,
Sărută-mă cu dragoste, cu blândețe, cu pasiune dar fără grabă,
Căci buzele tale și ale mele se completează perfect,
Iubește-mă în fiecare noapte până la ivirea zorilor
Și te voi iubi cu trupul și cu sufletul fără regrete sau temeri,
Cu o iubire care nu va cunoaște sfârșitul, nici moartea
Deoarece ea vine din suflet, iar sufletul trăiește o eternitate.
Iubește-mă fără remușcări, umple-mi inima cu pasiune și aprinde-mi sufletul,
Trezește-mi instinctele femeii din mine, fă-mi corpul să vibreze la căldura pielii tale,
Lasă-ți melodia corpului să se unească cu a mea și vom cânta cele mai bune melodii,
Arde-mă cu focul din tine și iubește-mă până voi ajunge să-mi uit numele,
Fă-mă să fiu a ta, iar atunci când o să mă întrebi cine este omul meu, regele meu, stăpânul meu,
Să oftez și să îți spun ”Tu ești regele meu, omul meu, proprietarul meu”!! ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu