Odine With Love

Odine With Love

luni, 5 septembrie 2016

~ Nu mai asculta alte zgomote, ci concentrează-te pe vocea mea ~

 ~ Am creat un loc doar pentru tine în brațele mele,
În ele vei găsi lumina și să zbori cu mine de mână
Ia-mă de mână și mergi alături de mine,
Nu te uita în altă parte, ci privește doar în ochii mei,
Nu mai asculta alte zgomote, ci concentrează-te pe vocea mea.
Eu sunt lumina care te ghidează,
Care îți va lumina calea și îți va îndrepta pașii.
Mă deschid trup și suflet cu inocența unui copil,
Îți ofer inocența mea, pielea care debordează de esența ta
Îți ofer sufletul și viața mea
Și mă predau fragilă în grija mâinilor tale.
Urmează-mă... dar fără să îți pierzi urmele,
Fii pielea de pe pielea mea,
Sufletul meu pereche,
Doar tu și eu,
Să mergem până la granița, unde cerul se desprinde de pâmânt.
Mâinile mele să fie mâinile tale, în reflectarea mângâierilor
Ochii mei să fie ochii tăi, în ghidarea drumului,
Sufletul meu să fie sufletul tău, în lanțul care ne leagă,
Inima mea să fie inima ta, în bătăi de inimi la unison,
Mintea mea să fie mintea ta, în gândire intuitivă,
Cuvântul meu să fie cuvântul tău, în ascultare și supunere,
Să devenim eterni în creația divină,
Găsind sensul vieții în cea mai frumoasă și pură formă de iubire. ~
~ Odine ~

6 comentarii:

  1. Naucitor de frumos!!! Este cu siguranta ce ne-am fi dorit cu totii!! A ajuns cineva acolo???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc :). Ne dorim, iar dacă asta e dorința cu atât mai mult să și luptăm pentru a ajunge acolo.

      Ștergere
  2. Caracterul si grandoarea oricarei personalitati adevarate,din fericire, natura nu le-a pus celor mai multi pe limba intrebarea fatala referitoare la sensul vietii lor. Şi unde nimeni nu intreaba, nimeni nu trebuie să răspunda.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult :). Chiar și întrebați oamenii au ajuns să nu mai răspundă. Își pun masca vieții, uneori pentru a se proteja, alteori pentru a se ascunde.

      Ștergere
  3. Superb! Cata sensibilitate! Nu mai vorbesc de talentul literar. Nu inteleg insa cine ar putea ramane insensibil, cine s-ar ascude de astfel de sentimente sincere, ce suflet nu ar dori sa aiba alaturi un astfel de suflet. Totul este ca Dumnezeu si intuitia sa-l ajute sa te gaseasca. Totusi, cate sanse sunt sa citeasca acest blog? Asta imi aduce aminte de filmul "Serendipity". Uneori intamplarea este vointa secreta a lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere