Odine With Love

Odine With Love

duminică, 5 martie 2017

~ Leagă-mă de tine ~

~ Leagă-mi buzele,
Astfel încât să nu pot spune un cuvânt împotriva noastră,
Să nu spun secretul nostru de iubire,
Și singurele cuvinte pe care doar să le murmur,
Să fie....”Te iubesc”.
Leagă-mi mâinile cu noduri puternice,
Astfel încât să nu mai pot atinge nici un alt corp,
Altul decât al tău,
Astfel încât degetele mele să nu prețuiască altă piele,
Alta decât a ta,
Să nu mi le pot trece prin alt păr,
Altul decât al tău.
Leagă-mi picioarele,
Astfel încât să nu pot pleca niciodată de lângă tine,
Singurii pași care să îi fac, să fie alături de tine,
Pe drumul tău, alipită de tine, de picioarele tale
Și singura căldură pe care să o simt să fie a corpului tău.
Leagă-mă de tine cu cusături fine,
Leagă-mi inima de a ta,
Iar durerea ființei mele să fie parte a extazului tău
Această legătură care să ne repare unul pe altul,
Carne cu carne, sânge cu sânge, 
Să savurăm suferința asta, ca parte a bucuriei noastre.
Leagă-mă să simt pielea ta pe pielea mea,
Buzele tale pe buzele mele,
Fără grabă, până devenim o singură ființă,
Yin și Yang, alb și negru, doi într-unul,
Cele două părți ale unele monede,
Iar inimile noastre să bată la unison. ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu