Odine With Love

Odine With Love

joi, 2 martie 2017

~ Sărută-mă și nu mai lăsa nimic din mine ~

~ Pe buzele tale găsesc iertare și păcat,
Buzele tale sunt flacără de aur nestins,
Buzele tale îmi dau forță și mă mistuie,
Pe buzele tale este dans de pasiune și gheață.
Buzele tale sunt ispită,
Extaz și dorință de a împrăștia fiori,
Din creștetul capului, pe coloana vertebrală,
Până în degetele de la picioare.
Buzele tale îmi dau căldură,
Sunt promisiunea clară a unui incendiu,
Care mă va consuma
Și a cărui flacără nu se va stinge,
Iar lumina lui va fi ca un far în noaptea veșnică.
Vreau să mă joc cu buzele tale
Să le sărut cu degetele mâinilor
Să mă delectez cu gustul tău,
Care îmi este călimară
Să-mi înmoi vârfurile degetelor ca într-o călimară
Cele care scriu și umplu paginile cărții noastre
Cu cerneala dragostei.
Buzele noastre se întâlnesc, iar sufletele noastre devin unul
Și fiecare sunet al tău e o rugăciune îndeplinită,
Fiecare gest al tău este răspuns la rugăciune,
Care mă duce spre Paradis.
AM nevoie de buzele și sărutul tău,
De gustul tău de vin fin,
Ca de o ceașcă de cafea
Sărută - mă, devorează-mi-le ușor și cu pasiune,
Încet, fără grabă, să am timp să mă bucur de  fiecare gest,
Sărută-mă și mușcă-mi buzele până la sânge,
Ocupă-mi gura cu a ta, până îmi vei lua tot aerul,
Să vreau mai mult și mai mult
Și tensiunea care se acumulează în mine
Să-și dorească să explodeze și să se metamorfozeze.
Sărută-mă și nu mai lăsa nimic din mine
Ca și cum buzele noastre s-au alipit să împiedice trecerea aerului prin noi
Și să devină scrisori de dragoste tăcute scrise pe plămâni. ~
 ~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu