Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 3 iunie 2017

~ Dacă tu ești păcatul, atunci vreau să aleg Infernul ~

~ Dragostea nu se consumă cu foc și nici apa nu o poate stinge,
Dragostea e mereu cu mine, peste tot
Și te iubesc așa cum marea iubește nisipul,
Cum pescărușii iubesc apusul de soare,
Cum noaptea iubește Luna,
Te iubesc cum macii iubesc libertatea unui câmp roșu,
Tu, cel care ești ca un tremur care mă controlează
Și trezește în mine dorința de a trăi dincolo de limite.
Alături de tine...
Nimeni nu poate sta departe de foc
Fără să vrea să se prăbușească în păcat.
Închide ușa și dă lumina mai mică,
Să fim departe de ochii șerpilor,
Care pândesc inimile ce bat împreună.
Ascultă-mi sufletul și să nu îți fie teamă de tremurul său,
Dar atât de asemănător cu al tău,
E ca un val ce se lovește puternic de stânci
Vine cu putere și se unește cu ele, se ondulează,
Așa sufletul meu se echilibrează, când mâinile mele
Ating fiecare rotunjime a corpului tău.
Ș accept compromisul ăsta să rămân,
Să te iubesc mai mult decât oricine altcineva pe lume,
Să fiu doar parte a nopților din viața ta,
Să rămân parte a păcatului de a iubi,
Să te sărut și să fiu a ta dincolo de toate, dincolo de imposibil.
Sunt ca un râu, care se scurge în marea ta,
Primește-mă cu brațele deschise și fără suspiciune,
Sunt corpul care își dorește să se contopească cu tine...
Tu, doar învelește-mă în valurile brațelor tale,
Fă-mă una cu tine, înconjoară-mă cu tine și acoperă-mă cu sarea ta
Temperează-mi visele sufletului meu cu aroma păcatului capital,
Lasă-mă să gust, să beau și să mă hrănesc cu tot ceea ce înseamnă viața ta,
Iar dacă tu ești păcatul, atunci vreau să aleg Infernul. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu