Odine With Love

Odine With Love

duminică, 25 iunie 2017

~ Sunt în oglinda ta, pe cealaltă parte ~

~ Ești acolo, în oglindă,
Atunci când o să îmi pierd orientarea
Și mă conduci spre bucuria supremă.
Tu, ești cuvântul potrivit,
Acest verb care care nu seacă niciodată, 
Ești paradisul virgin care mă îndeamnă să păcătuiesc,
Fără a simți condamnarea păcatului.
Ești muza imaginației,
Mângâierea care îmi chinuie instinctele,
Care mă seduce, savurând fructul pasiunii.
Ești protagonistul eforturilor mele, ultimul vers,
Pergamentul de aur de pe pielea mea,
Pur și simplu, ceea ce iubesc și venerez.
Ne iubim de fiecare dată până la os, savurând dorința
Și atingem la unison, într-un ritm lent, o altă dimensiune.
Parcă ești pătura dulce care îmi acoperă pielea,
Poezia mea sunt buzele tale,
Cu sărutările tale încărcate cu delir și pasiune,
Ochii tăi mă topesc și mă penetrează în tăcere până în străfundul ființei.
Ești poezia mea, cea pe care o scriu,
O mângâi cu vârful degetelor,
Ești în fiecare cuvânt scris, în fiecare propoziție,
În fiecare adiere de vânt, în fiecare mângâiere de Soare,
Orizontul mării mele, culoarea lumii, culoarea pasiunii,
Într-un minunat apus de Soare spre orizont.
Buzele te sărută, într-un univers în care mă pierd,
Un vis care mă consumă, dar care trăiește în ochii mei, în fiecare clipire.
Tu mă cunoști mai bine decât oricine,
Chiar dacă asta mă face vulnerabilă,
Amprenta gurii mele este ca o navă în derivă,
În oceanul infinit al corpului tău și caută fiecare por al pielii,
În timp ce corpul meu se îneacă în nebunia dragostei.
Sunt în oglinda ta, pe cealaltă parte
Și mi-ar fi imposibil să te părăsesc,
Pentru că de fiecare dată când mă privesc în oglindă,
Ești tu acolo, iar când tu te privești, sunt eu acolo,
O oglindă care reflectă pe deplin două personalități identice, dar opuse. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu