Odine With Love

Odine With Love

luni, 18 mai 2020

~ Elixir divin ~


~ Cu tine mă simt ca o pasăre cu aripile întinse, liberă ca vântul, plimbându-se prin realitatea vieții,
Alerg, dansez, iar cerul mă privește, Soarele îmi zâmbește și aerul mă mângâie!
Suntem lut și apă, iar când mâinile tale îmi sculptează silueta îmi frământă sufletul, existența,
Scoate din mine un amalgam de lumină și umbră și mă transformă într-o flacără vie,
O flacără de aur care izbucnește dintr-un trup arzător, precum o cascadă.
Mâinile tale fac artă, transformă mângâierea în cântec,
Iar cu atingerea lor, pun muzică în pieptul meu
Și corpul meu devine cel mai bun instrument, ce scoate sunete divine!
Când îmi săruți pielea, scrii versuri, îmi zgudui aerul care îl respir,
Pui foc între bătăile inimii mele... ca o otravă ce se răspândește peste tot în trupul meu!
Mă duci în acel loc infinit care mă face să mă cutremur și-mi deții fiecare centimetru de piele,
Pătrunzi prin fiecare por, inundându-mi ființa, care bate, trăiește și respiră doar pentru tine,
Esența a ceea ce sunt, simt, simplu, extraordinar, ca femeie!
Amândoi ne condamnăm să supraviețuim împreună și fără teamă,
Pentru a ne crea propriul univers, tu ca și cuvânt, eu ca și cârmă,
Călătorind mână în mână, dintr-o constelație într-alta ca ființă și formă,
De nedespărțit, ca notă și cântec, parteneri de crimă,
Simțind gustul vieții, ca un elixir divin! ~
~ Odine ~

2 comentarii:

  1. Uneori mă întreb cum ar fi fost viața mea dacă nu l-aș fi contactat pe Dr. Ajayi, preotul de vrajă / ​​vodoo. soțul meu este un bărbat grijuliu și iubitor, dar de aproximativ 6 luni este la distanță de mine și de copii, nu-i mai pasă de bunăstarea noastră și abia doarme acasă, am pledat cu el de mai multe ori, dar toate pledoariile mele cad pe surd urechi pentru a fi prieteni sinceri, că 6 luni a fost un iad viu pentru mine. Am încercat chiar să aranjez consiliere pentru el și pentru mine, dar el a refuzat întotdeauna, așa că am ieșit să caut ajutor și am discutat problema cu prietena mea apropiată Arina, ea mi-a povestit despre acest mare doctor vrăjitor numit Dr. AJAYI, care și-au ajutat vărul în căsătoria ei am fost sceptic, dar am decis să încerc, i-am explicat doctorului AJAYI tot ce se întâmplă în familia mea și mi-a spus să fac anumite lucruri acasă, i-am urmat toate instrucțiunile și, spre marea mea surpriză, soțul meu a venit acasă pe a treia zi, spunând că nu știe ce i-a venit că-i pare rău pentru ceea ce ne-a supus mie și copiilor, acum trăim ca o familie și DR AJAYI trebuie să fie mulțumit pentru asta, El este într-adevăr un adevărat jucător de vrăji supradotat de la naștere, dacă treci printr-un moment dificil în relația ta și ai nevoie de o soluție, te rog să nu fii timid sau să te ascunzi în tăcere contactează-l pe DR AJAYI astăzi și recuperează-ți dragostea. îl puteți contacta prin e-mailul său: Drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp SAU numărul Viber: +2347084887094 Voi ne întoarcem pentru a-mi mulțumi, asta este o promisiune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere