Odine With Love

Odine With Love

joi, 21 mai 2020

~ Misiune îndeplinită! ~


~ Nu mă interesează ce faci pentru a îți câștiga existența,
Vreau să știu pentru ce suferi
Și că ai îndrăznit să visezi să îți întâlnești jumătatea inimii atât de râvnită!
Nu ma interesează ce vârstă ai, sau cât de bătrân ești,
Vreau să știu dacă ai risca să te arunci ca un nebun pentru iubire,
Pentru visul tău, în aventura asta care te face să te simți în viață!
Vreau să știu dacă ai putea să te așezi lângă durere, a mea sau a ta,
Fără a simți nevoia de a te ascunde, sau a o ascunde!
Vreau să știu dacă ai putea să fii veselie, a mea sau a ta,
Să fii grijuliu, atent, dar în limitele ființei umane!
Vreau să știu dacă ai dansa cu părțile sălbatice din tine,
Să lași extazul să te umple din vârful capului, până la degetele de la picioare!
Vreau să știu dacă ai putea trăi cu eșecul meu sau al tău
Pe marginea prăpastiei, în strigătul lunii pline argintii!
Nu mă interesează, pe cine ai cunoscut sau ce ai făcut până în momentul ăsta,
Vreau doar să știu dacă ai sta în mijlocul focului alături de mine, fără să dai înapoi...
 Nu mă interesează ce, unde, cum, sau alături de cine ai învățat în viață,
Vreau doar să fiu ceea ce te susține în interior, atunci când toate celelalte se prăbușesc în afara ta...
Vreau doar să știu dacă poți fi singur tu cu tine și dacă îți face plăcere compania ta în momente de singurătate!
Nu mă interesează nimic din trecut, mă interesează prezentul meu și al tău,
Mă interesează să ne simțim unul altuia bătăile și durerile inimii, unul în inima celuilalt,
Mă interesează că ai avut curajul să îți întâlnești jumătatea geamănă,
Și că împreună avem de îndeplinit o misiune aici, pe pământ și acea misiune e dragostea! ~
~ Odine! ~

3 comentarii:

  1. https://youtu.be/eM213aMKTHg

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori mă întreb cum ar fi fost viața mea dacă nu l-aș fi contactat pe Dr. Ajayi, preotul de vrajă / ​​vodoo. soțul meu este un bărbat grijuliu și iubitor, dar de aproximativ 6 luni este la distanță de mine și de copii, nu-i mai pasă de bunăstarea noastră și abia doarme acasă, am pledat cu el de mai multe ori, dar toate pledoariile mele cad pe surd urechi pentru a fi prieteni sinceri, că 6 luni a fost un iad viu pentru mine. Am încercat chiar să aranjez consiliere pentru el și pentru mine, dar el a refuzat întotdeauna, așa că am ieșit să caut ajutor și am discutat problema cu prietena mea apropiată Arina, ea mi-a povestit despre acest mare doctor vrăjitor numit Dr. AJAYI, care și-au ajutat vărul în căsătoria ei am fost sceptic, dar am decis să încerc, i-am explicat doctorului AJAYI tot ce se întâmplă în familia mea și mi-a spus să fac anumite lucruri acasă, i-am urmat toate instrucțiunile și, spre marea mea surpriză, soțul meu a venit acasă pe a treia zi, spunând că nu știe ce i-a venit că-i pare rău pentru ceea ce ne-a supus mie și copiilor, acum trăim ca o familie și DR AJAYI trebuie să fie mulțumit pentru asta, El este într-adevăr un adevărat jucător de vrăji supradotat de la naștere, dacă treci printr-un moment dificil în relația ta și ai nevoie de o soluție, te rog să nu fii timid sau să te ascunzi în tăcere contactează-l pe DR AJAYI astăzi și recuperează-ți dragostea. îl puteți contacta prin e-mailul său: Drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp SAU numărul Viber: +2347084887094 Voi ne întoarcem pentru a-mi mulțumi, asta este o promisiune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere