Odine With Love

Odine With Love

luni, 14 martie 2011

~ Carte de iubire ~

      ~ Am nevoie de o carte. O carte pe care sa urc la stele. Sa le ating, sa mi le pun in par. Am nevoie de fericire, asa cum ele au nevoie de cer. Cartea iubirii e tot ce vreau. Sa o citesc din scoarta in scoarta, sa ii adulmesc fiecare cuvant, sa il inghit si sa il mestec pana cand ii voi simti gustul dulce –amarui.
      Nu am nevoie decat de o pereche de aripi, pe care sa le infig in spatele meu, sa nu mi le mai poate smulge nimeni. Aripi de argint care desi vor fi grele, sa ma inalt cu ele, pentru ca sufletul imi e atat de usor. Doar o adiere si ma poate face sa zbor sus si mai sus. Doar ca adierea nu exista. E atat de liniste si nici macar un firicel de aer nu se simte.
     Intr-o zi imi voi scrie aripile, le voi desena asa cum numai eu stiu, le voi scrie cu litere invizibile si numai eu sa le pot citi. Nimeni nu va stii in afara mea nu va reusi, decat cei care au sufletul la fel de usor precum o pana. Doar ochii lor vor intelege cuvintele scrise acolo. Cuvinte pline de sentimente neintelese, neascultate si lasate sa se usuce precum un trandafir lasat fara apa, in razele inabusitoare ale soarelui.
  Am nevoie de cartea mea de dragoste. In ea imi voi regasi identitatea si cu ea imi voi culege stelele care imi vor veghea pasii catre fericire. Ele imi vor straluci in par asa cum imi straluceste sufletul. ~
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu