Odine With Love

Odine With Love

luni, 14 martie 2011

~ Inger de zapada ~


        ~ As vrea sa fiu un inger de zapada, care sa se topeasca de fiecare data cand ma ating mainile tale. Tu soare cald, mangaie-mi ochii care te privesc, gura care iti zambeste, urechile ce iti asculta soaptele de iubire. Dar sunt doar o femeie, sunt ca un pustiu, pot sa sufoc si sa fiu si apa, atunci cand iti e sete, dar sa nu ma bei, de vrei sa simti iubirea.
        Uneori sunt rece ca o iarna, ca un fulg ce zboara fericit in aer, dar in inima sunt calda ca o zi de vara. Toata viata am asteptat timpul potrivit sa spun ce simt. Am incercat sa apari sa iti spun cata nevoie am de tine si ca sunt pierduta fara tine. Pentru ca dragostea asta e atat de reala si nu stiu cum sa iti spun.
       Nu putem sa ne luam ramas bun in ploaia torentiala de la iubire si sa plecam mai departe, pentru ca toata viata am simtit asta si nu am gasit cuvintele potrivite sa-ti spun ramai a altaturi de mine pana la sfarsitul calatoriei numite ‘’viata’’.
    Dar acum totul e asa cum trebuie sa fie, pentru ca ai venit, caci inainte de a aparea, nu aveam catre ce sa alerg cu atata fericire. Si ma intreb, oare tu stii ce simt eu ? Asa ca vino alaturi de mine in noaptea asta mare si ‘’ramai’’. Eu sunt doar o femeie, sunt fericirea ce o pretuiesc barbatii, poate ca uneori sunt rea si dura, sau poate azi sunt puternica, asa ca atunci sa fugi de mine, dar maine poate sunt slaba si plang, dar voi ramane tot o femeie si toate ce le fac, sunt din iubire. ~

    ~ Tu esti visul meu, unicul meu vis. Si as vrea sa te strang asa de tare in brate, incat tu si eu sa devenim o singura persoana. Cu cat te iubesc mai mult cu atat pare ca imi doresc mai putine, caci dragostea ta ma implineste si ma face fericit cu-adevarat. ~

2 comentarii:

  1. Ridica-te din zapada ,ingere..sa nu racesti ;)pt k mai am nevoie de iubirea ta =))

    RăspundețiȘtergere
  2. ~ M-am ridicat si de mai jos, asa ca zapada m-a ajutat sa imi purific aripile :)~

    RăspundețiȘtergere