Odine With Love

Odine With Love

luni, 20 iunie 2011

~ Iubire...pana dincolo de moarte ~

      M-am trezit cu luna in brate. Am stat pana tarziu sa o admir si sa imi duc gandurile departe acolo unde imi e inima. Nu i-am cerut nimic, desi mi-a zis ca imi va indeplini o dorinta. Am zis ca stie ea mai bine si am zambit, iar omul de pe luna mi-a facut cu mana si mi-a zis ca daca vreau pot sa inchid ochii si voi vedea cum e acolo. I-am inchis si am ajuns acolo unde vreau, la tine. Nu am nevoie de nimic, decat sa fiu cu gandul la tine, in bratele tale si sa stiu ca e bine, pentru ca acolo e Raiul meu.
       Iubesc luna si ea stie asta, imi da exact ceea ce pot sa am si vreau sa am. Ea este cea care a calauzit mereu oile pierdute in noapte, ea este cea care a luminat potecile indragostitilor si cate saruturi a vazut la viata ei. Poate de asta iubeste indragostitii, pentru ca de fiecare data cand vede un sarut, chicoteste precum un copil care e sarutat pe frunte.
       E atat de frumos cand iubesti si cand spui te iubesc. De cand te-am vazut in vis ti-am zis te iubesc si de atunci am jurat sa te iubesc toata viata si chiar si cand nu voi mai fi, pentru ca daca nu voi fi langa tine, dragostea mea tot nu se va sfarsi. Am promis in genunchi, in fata cerului, a stelelor si a lunii pline si frumoase asta si mi-a spus ‘’voi avea grija ca asta sa fie pentru totdeauna ‘’, pentru ca ea stie ce inseamna sa iti astepti iubitul. Ea si Soarele isi sacrifica iubirea, pentru fiecare pereche de indragostiti si ii invata sa isi pecetluiasca iubirea in mii si mii de feluri. Asa cum si ea asteapta fiecare eclipsa sa se contopeasca cu frumosul Soare, iubitul ei de-o viata, asa mi-a incredintat mie sa iti port iubirea pana dincolo de moarte. Pentru ca dragostea e un taram de basm…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu