Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 22 iunie 2011

~ Te respir ~

Te-am respirat ani zi si noapte,
Ti-am respirat vesnicia
Si te respir desi esti departe de mine
Si te respir si cand esti in bratele altei femei.
Si te respir si te iubesc,
Si te sufoc pana iti inghit prezenta,
Esti padurea de copaci cu aer,
Esti tubul meu de oxigen.
Ca orice tub te oxigen,
Te vei termina iar eu,
Ma voi sufoca fara tine.
Si ma voi stinge, asteptand
Gura de aer ce venea de departe.
Simt cum cu fiecare clipa
Respir mai greu si simt
Cum din ce in ce te sfarsesti,
Si odata cu tine ma sfarsesc si eu.
Esti unicul si nimic nu te poate inlocui
Aerul , briza, vantul,
Nu pot inainta fara sa te respir,
Nu exista maine si o stiu,
Si astept ziua in care voi respira pentru ultima oara
Atunci voi inchide ochii,
Iar gandul ma va duce la aerul,
Ce poarta numele tau.
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu