Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 24 septembrie 2014

~ Ești celălalt eu al meu. ~

În unele zile am nevoie doar să pun capul pe pieptul tău
Și să-ți simt mâna mângâindu-mi părul.
În alte zile am nevoie de doar o îmbrățișăre și să mă ghemuiesc,
În brațele care mă protejează și care îmi hrănesc sufletul.
Sunt zile în care un simplu zâmbet este deajuns să-mi aducă bucurie
Și să fii prietenul și compania cea mai bună,
Dar în altele doar prezența ta e suficientă pentru a mă face fericită.  

Ochii mei îți arată secretele pe care gura nu mai îndrăznește să le spună,
Pentru că ei vorbesc de sentimentele pe care inima insistă să evite să le exprime
Ochii mei spun totul, nu ai nevoie să auzi ...
Tu îmi ești mult mai mult ...
Ești marca ce mă reprezintă și care îmi dă valoare
Ești mult mai mult ...
Ești chipul curat și nemachiat și trupul fără defecte
Tu ești ...
Tot ceea ce port în interior!
Modul meu de a fi
Tot conținutul pe care îl am în minte,
Bucuria de a trai.
Tu ești ...
Iubirea necondiționată
Liniștea care se reflectă în afara mea
Frumusetea sufletului care încântă
Partea care mă definește,
Cea mai frumoasă pagină din cartea vieții mele,
Ești celălalt eu al meu. ~

~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu