Odine With Love

Odine With Love

joi, 18 septembrie 2014

~ Puțini au curajul de a trăi o iubire ~

Nu încerca să înțelegi ce se petrece în mintea mea ...
Ea îmi domină corpul și asta se datorează faptului că îți aparține.
Uneori îmi doresc o altă dragoste...
Uneori îmi doresc un alt corp...

Sau o altă minte care să ia cerul și să îmi arate stelele.
Un alt corp care să fie independent de capriciile tale,
O multitudine de dorințe care să preia conducerea minții mele,
Care îmi sperie trupul, îmi ia somnul și judecata,
Iar dorința e atât de intensă, încât chiar și în tăcerea mea aud țipetele tale.

Nu sunt genul care iubește puțin și nu am fost făcută să evadez din iubire!
A-mi fi teamă de iubire este un cuvânt care nu există în vocabularul meu 
Și nu promit că te voi iubi pentru totdeauna,
Dar cât timp dragostea este atât de intensă
Și cu tot adevărul care există în mine,
Voi ajunge să iubesc obsesiv, ceva ce nu voi putea controla
Și ăsta este felul meu de a mă preda și a iubi.  



Îmi încui inima pentru tine și apoi o să arunc cheia,
Pentru că iubirea și libertatea trebuie să meargă împreună ...
De asta îmi doresc să rămân! Rămân, pentru că știu cum să iubesc,
Și puțini au curajul de a trăi o iubire ca asta! 

~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu