Odine With Love

Odine With Love

vineri, 18 decembrie 2015

~ ”Cap”- ești al meu, ”pajură” sunt a ta ~

~ Azi refuz să merg la pas cu ce e normal, vreau să dai iubirea cu banul
Nu vreau să știu nimic, ci să simt poezia, cu valori sau reguli.
Pentru mine poezia atinge sufletul, acolo unde naște bătaia inimii.
Azi îmi ești poet, crează o lume capabilă să întâlnească timpuri apocaliptice,
Scrie-mă atemporal, reinventează-mi ideea de adevăr, de frumusețe.
Adu-mi lumină în lumea întunecată a minții mele,
Ascultă-mi buzele ca niște frunze în foșnetul ploii,
Pune-ți urechea pe pământul pieptului și reține ticăitul interior,
Înțelege dragostea înaintea poftelor carnale,
Fii cântărețul sălbatic care devine mâna dreaptă a clapelor sufletului,
Treci dincolo de bariere și descrie granițele șoaptelor în dorințele trupului.
Îți simt degetele cum îmi cartografiază pielea,
Îți simt degetele cum citesc dorințe, care sfidează voia mea,
Îți simt degetele calde care aleargă nebune
Și ard tot ce ating și sfințesc iubirea spălând-o de păcate.
Mă simt ca un fulg de zăpadă care se topește la orice gest al tău,
Dar care nu moare ci devine apă fierbinte.
Mâna ta ca o pană se oferă ca un sacrificiu pielii mele,
Comunică cu ea în limbaje nenumărate, cu subtitrare, precise,
Îmi câștigi sufletul prin simțuri, ești alchimistul perfect.
Suntem două flăcări vii, îndrăgostite care ard
Și care-și consumă focul prin foc, două suflete luminate de pasiune,
Care transformă noaptea în versuri de dragoste și fac dragoste prin poezie,
Inima ta în pieptul meu, inima mea în pieptul tău,
Ne invadăm contopindu-ne și ne ocupăm spațiile goale,
Cu tot ceea ce ești, cu tot ceea ce sunt,
Cu toate simțurile în alertă, gust, miros, auz, văz
Și te ating și mă atingi.
Sunt femeia cu toate visele secrete din lume,
Care vrea să te înconjoare și să te învăluie,
Vreau doar să te trăiesc, să te respir, să te simt,
Să te miros, să te privesc și să ne jucăm împreună.
În noaptea asta hai să dăm cu banul. ”Cap” ești al meu, ”pajură” sunt a ta. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu