Odine With Love

Odine With Love

joi, 17 decembrie 2015

~ Cine te crezi? ~

       ~ Încă o dată istoria se repetă. Vechiul cerc vicios: atunci când în cele din urmă îți arăt interes și dragoste,  începe ignoranța. Tortura se întoarce, în ceva ce era dorință. Facebook-ul te asaltează cu mesaje care te fac fericit că ți se dă atenție, când în realitate este o formă patetică de mentenanță, pentru că oamenii au tendința de a crede că speranța și voința de a te face să trăiești ceva ceea ce este o formă de întreținere patetică a unei fericiri inexistente.
       Asta este ceea ce faci tu, insiști, persistând în greșeală și sperând că deznodământul e altul. Dacă nu sunt suficient de bună pentru tine, asta e, ești liber, însă nu arunca în cârca mea vina, cât timp eu port povara, nu tu. Dacă o alta crezi că e mai bună ca mine, iarăși ești liber, dar mă tem că ochii tăi sunt legați de pasiuni rătăcite. Nu te-a ținut nimeni legat și nici nu o voi face eu. Dar cine te crezi tu, să mă găsești neatractivă, când nici măcar nu m-ai privit cu sufletul ci doar cu ochii? Cine te crezi să îmi spui să îți înțeleg mizeriile în care te scalzi și să îmi ceri mie să mă scald în ea?
        Cine te crezi că mai bine mă lași să vorbesc cu mine însămi, să fac față dorului, a durerii și să mă lupt singură cu ea, când știi că totul se trage de la tine? Știi ce înseamnă disconfortul de a fi respins? Să aprinzi inima unui om de dragoste, apoi să îl lași să se descurce singur cu ea? La urma urmei, cine te crezi?
        Ce crezi tu despre tine, când tot ceea ce am visat vreodată îți ofer ție mereu? Și încercarea de a salva de la moarte o relație pentru care tu nu ai făcut niciodată nimic? Iar tu să insiști în întâlniri cu persoane doar atunci când ție ti se pare confortabil?
        Ceea ce vezi tu frumos în interior nu e ceea ce vezi cu adevărat. Nu cere să fii tratat așa cum ai vrea să fii tratat, ci așa cum meriți. Încetează să mai crezi că ți se cuvine să primești șanse, când tu nu apuci șansa aia. A vorbi e ușor, știu, dar practica te omoară. Da, vei găsi mereu persoane care să creadă în tine și în fața aparent blândă, a lupului din spate. Dar la final toți vom avea oamenii care îi merităm să îi avem de partea noastră.
        Nostalgia te va lovi și pe tine din când în când, dar o să te obișnuiești cu ea, cum și eu m-am obișnuit. Acum ești pe val, îți permiți să alegi ca o găină într-un depozit de boabe, te lăfăi și guști, apoi scuipi. Te umfli în pene și ai impresia că totul ți se cuvine, lovești și te faci că nu vezi, te identifici cu o persoană care în realitate nu există. Până într-o zi, când vei realiza că nu mai contează cine crezi tu că ești, ci ce vor crede alții despre tine că ești. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu