Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 16 decembrie 2015

~ O dragoste care să nu mai plece ~

      ~ Ți-am spus că eu nu mai accept faptul că îți face plăcere să te plimbi din pat în pat și te-am lăsat liber. Nu pot să sechestrez oameni, pentru că nu m-ar ajuta cu nimic să țin pe cineva pe pământ, când tot ce vrea este să zboare. Dar să nu te mai întorci la același cuib de pe pământ, pentru că o să îl voi destrăma. Fir cu fir, pai cu pai, sârmă cu sârmă, din tot ce a fost clădit.
      O să îți dau un sfat, dragul meu. Știu că unele filosofii de viață ale mele sunt cam strâmbe și bla bla-urile astea te plictisesc, dar nu poți trata oamenii ca pe niște portofele ticsite de bani, de unde te servești după bunul plac, pe simplul motiv că nu îți aparțin, banii ăia de acolo nu i-ai muncit tu.
       Ca să îți obții dreptul de a te servi ca din propriul portofel trebuie să pui acolo. Sentimente, muncă, lacrimi, dragoste, dar reală, nu ”te iubesc-uri” false și chiar și atunci, nu poți lua totul ci o mică părticică, restul lași. Dar trebuie să pui și înapoi, pentru că nici ție nu îți convine când cineva vine și își bagă nasul în portofelul tău. Sari ca ars, pentru că îți deranjează dezordinea din mintea ta. Însă tu o faci, fără să-ți pese că ceea ce rămâne în urma ta, e un portofel gol de absolut orice.
       De atâtea ori ți-am repetat că nu te voi întoarce din drum și nici nu te voi opri cu un strigăt. Dar nici să mai vin să curăț mizeria pe care alte chiriașe au lăsat-o acolo. Nu voi mai curăța molozul, uleiul candelelor arse prost. Nici geamurile nu le voi mai șterge, pentru a îți lăsa lumina soarelui să pătrundă în colțurile întunecate ale camerei sufletului tău. Pentru că nu îmi mai ești de folos. Nu poți să mă inviți în aceiași cameră unde nu e decât durerea unor relații moarte. Am făcut de mult prea multe ori curat, pentru că am vrut să rămân acolo. Dar ești atât de frustrat de neîmplinirile vieții încât pleci de fiecare dată în altă direcție, iar eu rămân acolo într-o cameră plină de fantome, care mă întreabă pe mine ”de ce le-ai ucis?”. Oamenii nu sunt lucruri pe care să le înghesui într-o geantă. Încheie cu trecutul și apoi caută-mă.
       Nu poți căuta fericirea în același loc unde ai pierdut-o. Ca o iubire să funcționeze e nevoie să nu mai amesteci oalele sparte cu cele bune. Alea trebuie aruncate definitiv, cu tot cu trecut. Pentru că dragul meu, în viață nu ai nevoie de cineva care să vrea să rămână acolo pentru totdeauna, ci de cineva care să nu vrea să mai plece niciodată. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu