Odine With Love

Odine With Love

vineri, 4 decembrie 2015

~ Locul tău este în stomac, nu în inimă ~

~ Locul tău este în stomac, nu în inimă.
Am înghițit atâta foame și disperare,
Și am devorat fiecare cuvânt al tău
Ca pe ultima îmbucătură a unei mese regale.

Ți-am gustat cu atâta atenție gustul,
Am simțit fiecare condiment de pe corpul tău,
Fiecare aromă și fiecare strop de sudoare,
M-ai întors de pe o parte pe alta să-mi macerezi sufletul.
 
Am sorbit unul câte unul din puținele gesturi ale tale,
Am stat și m-ai fiert lent într-o baie de aburi,
În așa fel încât să intre parfumul tău în porii mei,
Să-mi invadeze nările și să-mi lase gustul pe limbă.

Am plătit atât de scump combustibilul
Care m-a încălzit la foc mic,
Am memorat toate ingredientele iubirii
Și am scris rețeta fiecărei porții.

Toate astea mi-au dat indigestie,
Mai multe linguri de cuvinte nu vindecă,
Cocoloșul ăsta din stomac, pumnul ăsta fără mână
Mai multe săruturi nu fac bine la inima asta care arde
Și care-mi transmit insistent arsurile și la stomac,
De-acolo începi să mă devorezi, până-mi ajungi în minte,
Sub pleoape, sub piele, în inimă
Și din inimă, sub vene. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu