Odine With Love

Odine With Love

marți, 17 mai 2011

~ Te voi iubi ~

 Te voi iubi in fiecare zi mai mult si mai frumos
Te voi iubi cu fiecare clipa care trece mai absurd si mai normal,
Te voi iubi in mine, in sinea mea si lumea intreaga
Te voi iubi mereu tacuta, te voi iubi strigand de bucurie,
Te voi iubi in fiecare sambata si in fiecare dupa amiaza a fiecarei zile,
Te voi iubi in fiecare vis si te voi iubi in tot ce e mai real.
Te voi iubi cu zambete triste si cu lacrimi de fericire,
Te voi iubi cu blandete si cu bunatate,
Te voi iubi cu tot spatiul si cu tot timpul,
Te voi iubi absolut si intangibil,
Te voi iubi copilareste si te voi iubi poate prea matur,
Te voi iubi mereu si te voi iubi chiar si uneori,
Te voi iubi indiferent, te voi iubi fara motiv,
Dar te voi iubi pentru tot ce esti.

Te voi iubi senin si te voi iubi cu furtuni si cu ninsori
Te voi iubi cu ingeri si cu stele
Te voi iubi cu nori si cu soare mult,
Te voi iubi cu nopti de iarna si cu seri de vara,
Te voi iubi cu toate anotimpurile si cu fiecare toamna tarzie
Te voi iubi asa cum doar in visul tau ai mai aflat,
Te voi iubi mereu si vesnic.
Te voi iubi cu drag si te voi iubi cu flori si cu pimaveri,
Te voi iubi cu povesti
Te voi iubi fermecat si te voi iubi muta,
Te voi iubi cantand si cu intelegere,
Te voi iubi simplu si te voi iubi complicat,
Te voi iubi sincer si definitiv,
Te voi iubi azi, maine, peste un an si toata viata,
Te voi iubi pana cand suflarea mi se va fi oprit.

Un comentariu:

  1. Pseudomoarta

    Cu umilinţă tandră pe-al tău mormânt teribil,
    Pe monumentul, Doamne, acesta insensibil,
    Ce din risipă de-umbre, de dor şi de ispită
    Alcătuieşte-ntreaga ta graţie-ostenită,
    Eu mor, eu mor ca tine, mă prăbuşesc în hău,

    Dar cum, răpus, mă nărui peste sepulcrul tău,
    A cărui prizonieră cenuşă mă îmbie,
    Această falsă moartă, în care viaţa-nvie,
    Îşi redeschide ochii şi mă iluminează,
    Mă muşcă şi mă smulge o nouă moartă, trează,
    Mai scumpă decât viaţa. O, falsă veşnicie!

    poezie de Paul Valery, traducere de Paul Mihnea
    Felicitari ! Multumesc !

    RăspundețiȘtergere