Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 27 iunie 2015

~ Declar ~

~ Da, ”te-am iubit”
În orice lacrimă care aluneca pe piele
Și a săpat drumuri pe viață.
Da, ”te-am iubit”
Cu zâmbete colorate și timide
Ce uneori mă dureau.
Da, ”te-am iubit”
În nopțile în care nu dormeam,
În căutarea ta.
Da, ”te-am iubit”
În toate scrisorile în care te-am strigat,
În fiecare cuvânt care te chema la mine.
Dar, recunosc în momentul ăsta,
Că realizez, între ”te-am iubit” și încă ”te iubesc”, 
Nu a fost niciodată vreo diferență,
Așa că declar, în mod oficial că încă ”te iubesc”.
Declar că ”te iubesc” ...
Între stele, în valurile mării,
În imensitatea plajelor acoperite cu nisip,
Declar că ”te iubesc” ...
În fiecare poem în care te scriu,
În care se simt emoțiile,
Declar că ”te iubesc” ...
În toate nopțile nedormite, departe de tine
În furtunile îngrozitoare ale sufletului,
În tot acest dor imens.
Declar că încă ”te iubesc” ...

Deci, pur și simplu. 
- Te iubesc !! ~

~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu