Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 19 septembrie 2015

~ Dă-mi dragostea și sufletul înapoi ~

~ Dă-mi dragostea și sufletul înapoi
Cel pe care l-am pierdut.
Dă-mi dragostea cu bucuria ei
Cu zâmbetele, cu visele
Chiar și cu ochii răniți de lacrimi,
Chiar și cenușa ei,
Dar dă-mi-o înapoi.
Chiar și o lacrimă,
Da-mi-o că nu mai am sare în ei
Și nici apă de cristal nu mai am,
Din cauza ei.
Dă-mi inima înapoi
Așa cum este ea, uscată,
Cu dor cu tot
Și fără afecțiune.
Dă-mi și poeziile înapoi,
Cu toate literele vraiște cum sunt,
Cu rime și fără rime,
Dar dă-mi-le că nu le meriți.
Dă-mi și visele înapoi,
Visate în nopți de neliniște,
În nopțile în care îmbrățișai alte femei.
Dă-mi sentimentele,
Sentimentele curate pe care ai aruncat noroiul în amăgirilor
Și pe care le-ai trădat mișelește.
Dă-mi parfumul de trandafiri,
Parfumul cu aroma lui cu tot
Din trupurile noastre transpirate.
Dă-mi te rog și pumnalul,
Cel cu care m-ai înjunghiat de atâtea ori,
Dă-mi-l să decupez cu el
Toate amintirile cu tine! ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu