Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 9 septembrie 2015

~ Te urăsc pentru că vrei să construiești alte femei, cu bucăți rupte din mine ~

~ Amândoi am comis păcatul ,
Dar acum doar eu plătesc dobânda greșelii.
De fiecare dată o plătesc și pentru tine.
Te-am ridicat la cer de prea multe ori
Și de fiecare dată m-ai înșelat cu prima persoană cu aripi de înger.
Ți-am cunoscut toți demonii
Și m-am săturat de câte ori m-am dus în Iad pentru ei,
Credeam că nu mai există niciunul, dar m-am înșelat.
Uneori te urăsc pentru că vrei să construiești alte femei,
Cu bucățile rupte din mine
Și atunci când nu se potrivesc
Realizezi că nu îți place și pleci.
Atunci te întorci și comiți din nou aceiași greșeală
Pentru că e singurul mod în care știi să trăiești.
Viața asta e perfectă pentru tine,
Dar eu pierd din mine toate părțile de care am nevoie.
E frig in visele tale,
Probabil din pricina ușii mereu deschise,
Pe care o lași deschisă pentru următoarea femeie.
Nu e nimeni aici, dar sunt fantomele viitorului tău.
Ești un păpușar bun și ai păpuși frumoase și scumpe,
Dar nu folosești mâinile ci ațe invizibile să le mânuiești.
Știi că nu îți poți permite să te joci de prea multe ori,
Pentru că nu ai cu ce plăti și te plictisești,
Așa că le împrumuți pentru un timp și apoi gata.
Eu sunt ca o pastilă pe care o consumi cand te doare capul,
Însă când nu ai nici o durere, uiți de ea. 
Ei bine nu sunt farmacie de vise și nici de vindecare,
Nici bucățele de puzzle pe care să le tot amplasezi în alte femei,
EU sunt EU și oricât m-ai căuta nu o să mă găsești,
Ba mai mult, vei pierde părți din inima mea
De fiecare dată când ieși pe ușa sufletului meu,
În a mă căuta în alte dormitoare. ~
 ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu