Odine With Love

Odine With Love

joi, 17 septembrie 2015

~ Suntem tăcuți atunci când ar trebui să țipăm și țipăm când ar trebui să tăcem ~

~ De multe ori ne este frică ... 
Frică de ceea ce am putea să facem
Frica de ceea ce am putea să încercăm. 
Am lăsat fricile să preia speranțele noastre. 
Spunem nu, când de fapt am vrea să spunem da, 
Suntem tăcuți, atunci când ar trebui să țipăm
Și țipăm atunci când ar trebui să tăcem.
De ce? 
La urma urmei trăim doar o singură dată, 
Nu avem timp să ne fie frică. 
Ar trebui să încercăm imposibilul,
Să riscăm, fără teama că nu am fi acceptați,
Dacă nu suntem noi înșine.
Nimeni nu te forțează,
Fii tu însuți,
Nu ai nimic de pierdut,
Dar ai totul pentru a câștiga. 
De multe ori credem în destin
Ne rugăm, ne așteptăm ca lucrurile să se întâmple,
Uitând cel mai important lucru:
Să credem în noi înșine! Și în Dumnezeu!
Să acționăm fără a ne gândi la riscuri,
Pentru că fiecare zi trece și nu va mai veni înapoi.
Nimic nu este scris,
Nici măcar imposibilul,
Totul depinde de voința noastră,
Pentru a spune "da pot" la fiecare provocare.
Avem puterea. Când suntem siguri,
Când credem și dorim ceva, nu mai există nici un obstacol în a îl obține,
Trebuie doar să încercăm.
Dacă vei visa că ești cel mai bun din lume ...
Vei rămâne doar la a visa aplauze.
Dacă vei încerca să fii cel mai bun, vei deveni.
Atunci când ai nevoie să taci, nu mai țipa,
Pentru că nu te vei face auzit nici măcar de tine,
Dar când va fi nevoie să țipi, țipă...
Vocea ta va trece dincolo de urechi și va ajunge la inimă! ~
~ Odine ~


4 comentarii:

  1. Caracteristici ale omului de ieri,de azi si de maine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata ! Felicitari pentru tot ! Un inceput de weekend placut, relaxant si inspiratie iti doresc ! Multumesc !
    Iubesc în tine omul acela pe care numai eu l-am descoperit, un om care nu-i cel ce aparţine lumii, cel admirat, cunoscut, ci unul doar al meu, care nu se mai poate schimba, care nu poate îmbătrâni, pe care nu pot să nu-l iubesc, fiindcă îl privesc cu nişte ochi ce nu-l văd decât pe el...
    citat clasic din Guy de Maupassant

    RăspundețiȘtergere