Odine With Love

Odine With Love

vineri, 4 septembrie 2015

~ Nu-mi vinde gogoși ~

~ În viața ta este un trafic haotic,
De femei ce intră și ies pe ușa inimii tale,
În timp ce eu rămân strivită în colțul camerei
Și încerc să-mi caut firimiturile dragostei.
Adevărul este că m-am săturat de aceste adevăruri false
De care te agăți de fiecare data,
Invocând scuze adolescentine.
Le-am înțeles un timp, dar gata,
Gogoșile astea m-au făcut să dau în diabet.
Tu nu vezi ce face boala asta din mine
Și nu ai nici o idee de iubirea ce o simt. 
Sunt gogoși băiete, pentru că știu toate minciunile tale,
Toate textele astea puerile.
Am obosit, băiete. M-am săturat de scuzele tale,
Am obosit de cerșetoria asta și am obosit de iubirea asta ce o simt. 
Vreau să arunc tot. 
Să plâng tot ceea ce este de plâns și să spun tot ce este de spus.
Pentru că există o mulțime de spus, băiete. 
Dragostea nu e pomană
Nu e o glumă,
Nu este cuvinte goale, gogoși.
Iubirea este respect și afecțiune
Dragostea este aproape o rugăciune
Înnobilează, mărește,
În dragoste sufletele vorbesc,
Cer, mărturisesc.
Dragostea nu se limitează
Nu generează lăcomie și răutate,
Dragostea este doar afecțiune infinită,
Inimă și suflet,
Luciditate și pasiune,
Confort, prețuire.
Toată dragostea din lume 
Este dimensiunea a ceea ce simt 
Și tot ceea ce este al meu 
Păstrez în locul luminat al sufletului.
Dar tu toate astea nu le cunoști,
Tu le transformi în gogoși pe care le vinzi ieftin,
La fel de ieftine precum îți sunt sentimentele.
Nu-mi mai vinde gogoși stricate și mâncate de viermi,
Căci nu mă mai ademenește mirosul de rânced în care le prăjești. ~
~ Odine ~

2 comentarii:

  1. E sa fie

    Înserarea din noi nu are nume.

    Sfârşit de gând,
    singurătate impusă,
    calendar cu amintiri rupte
    la timp,
    album cu imagini din zâmbetul nostru.

    Cândva, nu demult,
    această clipă
    avea numele tău,
    numele meu,
    avea identitate
    în timp.

    Vom fi din nou
    o zi nerostită încă.

    În numele tău, în numele meu,
    e să fie.

    poezie de Adriana Weimer
    Buna ziua ! Felicitari ! Multumesc ! O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere