Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 2 septembrie 2015

~ Sunt o grenadă ~

~ Sunt o grenadă, mică și aparent inofensivă.
Mă poți transporta în buzunar
Și nu reprezint un pericol,
Atunci când nu cauți explozie.
Te poți juca cu mine,
Dar nu să mă provoci cu minciuni,
Deoarece ea mă detonează.
Nivelul de furie este tolerant,
Până în punctul în care consider că îmi iei bunătatea în batjocură.
Nu am fost creată să fac rău,
Dar după ce am primit din partea ta,
Am învățat că trebuie să îmi apăr inima.
Sunt inofensivă și sprijin adevărul
Și precum o grenadă atunci când primesc minciuni.
Atâta timp cât primesc dragoste și respect,
Natura mea umană este făcută să vadă lumea frumoasă,
Dorința mea de a face bine este fără limită
Și dăruiesc iubire în stânga și-n dreapta.
În schimb când sunt provocată,
Mă transform într-un pericol pentru respectiva persoană.
Nu atac fizic, pentru că ar fi mult prea ușor,
Atac acolo unde sunt lovită, în suflet.
Așa că ai grijă pe ce teren mă arunci,
Căci pe terenul unde sunt luată pe post de naivă,
Nu face decât să crească posibilitatea să izbucnesc.
Nu am o fire egoistă și împrăștii cuvinte mieroase,
Dar la fel de bine arunc și înțep cu venin.
Nu trebuia să provoci dacă nu vroiai să ajungi pe teren minat
Căci nu mai sunt genul care să primească bocancii infidelităților tale,
Am ieșit de prea multe ori șifonată în urma incidentelor cu tine,
Iar începând de astăzi o să ți se detoneze în față propriile fapte. ~
~ Odine ~

2 comentarii:

  1. Felicitari ! multumesc ! o zi superba in continuare !
    Fiecare act de rebeliune exprimă o nostalgie pentru inocenţă şi o chemare către esenţa fiinţei.
    citat celebru din Albert Camus

    RăspundețiȘtergere