Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 21 octombrie 2015

~ Am fost tot timpul aici, numai tu nu ai văzut ~

~ Am încercat să mă potrivesc cu tine însă niciodată nu am fost pe aceiași lungime de undă.
Am plâns pentru ai devenit opusul omului de care m-am îndrăgostit,
Ai strigat la mine să cred încă în dragostea noastră 
Să aștept pentru că vei redeveni omul care erai, chiar și după ce ai decis să pleci.
Am sentimentul că am fost pista de aterizare pentru nevoile tale
Planul de rezervă și asigurarea că nu vei rămâne la greu singur.
Ai pierdut săruturile mele, îmbrățișări mele neobosite
Și degetele care te-ar fi mângâiat în timpul somnului. 
Și dacă există o lecție pe care m-ai lăsat să o învăț,
Este aceea că a oferi o nouă șansă nu se potrivește oricui întotdeauna,
Că odată iertat acel om nu va înțelege cât de mult a greșit și nici nu se căiește
Și că în cele din urmă, va comite o altă greșeală și mai mare ca cea anterioară.
Am visat mult, am vrut mai mult și am iubit din ce în ce mai mult
Și mi-am dat seama că dragostea nu este limitată, nici nu este egoistă,
Dragostea trebuie să fie ușoară, transparentă și să dea o stare de bine.
Te rog să nu mai mă suni să-mi vorbești pentru că ai fost întotdeauna un bun vorbitor
Și mereu am pierdut în conversațiile cu tine, iar eu nu îmi mai permit să pierd,
Viața este prea scurtă pentru a încerca să mă rog de cineva,
Care crede că știe totul despre mine, dar nu e capabil să știe nimic despre el însăși.
Zilele trec fără tine și îmi dau certitudinea că, în ciuda lipsei tale
Starea de disconfort trece, și dorul care mă mistuia a ajuns la capăt. 
Eu nu am vrut să te las să pleci, am vrut să fii aici cu mine
Chiar și cu toate promisiunile tale neîndeplinite. 
Am vrut ca la culcare să te văd alături și să simt că dorul ce-l simțeam,
Era jumătatea lipsă din mine care țipa după cealaltă.
Eu am fost mereu alături de tine, dar toate astea tu nu le-ai văzut 
Nu ai luptat destul pentru mine să rămân, dacă nu ți-am fost de ajutor,
Tu vei continua să ai aceiași viață dezordonată și departe de calea dreaptă,
Pe care eu am acceptat-o un timp, dar totul are o limită.
Vreau ca viața mea să fie una corectă
De asta îmi voi aminti de tine ca de un exemplu pe care trebuie să-l evit. ~
~ Odine ~ 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu