Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 17 octombrie 2015

~ Oare cum ar fi fost? ~

~ Oare cum ar fi fost, dacă ar fi fost așa cum am fi dorit să fie?
Oare aș mai fi fost eu, sau ai mai fi fost tu cel care ești?
Sau am fi fost fiind alții decât suntem?
Oare suntem altfel acum că suntem noi, altfel decât fiind foști, am fi fost prezenți?
Oare am fi fost făcuți să fim ființe fizice unite?
Oare tu și eu am fi putut fi așa?
Sau oare tu fiind eu și eu fiind tu, am mai fi fost noi?
Oare am fi fost unul, sau fiind doi e așa cum ar fi trebuit să fie?
Oare ar fi mai bine să las așa cum este și nu aș mai fi cuvânt?
Oare să fie cum va vrea destinul să fie, fiind unici ca ființe?
Sau să fim un tot în totul ăsta atât de nimic?
Dacă oare n-aș mai fi fost cea care sunt?
Oare ne-am mai fi putut iubi, fiind alte personalități, dacă nu eram așa cum suntem?
Oare cum ar fi fost, dacă ar fi fost așa cum am fi dorit să fie?
Oare ar fi fost așa cum este acum, când este și nu e cum ar fi trebuit să fie?
Oare ar fi fost mai bine, sau ar fi fost mai rău decât cum este acum?
Sau oare am fi fost uitați de noi, fiind preocupați să fim iubiți? 
Oare nu e mai bine cum suntem acum, când suntem noi? ~
~ Odine ~

2 comentarii: