Odine With Love

Odine With Love

marți, 20 octombrie 2015

~ Azi nu spune nimic, doar iubește ~

~ Azi am nevoie de mâinile tale în ale mele.
Nu vreau cuvinte de mângâiere sau întrebări răspunsuri la întrebări,
Astăzi vreau să îmi întind picioarele peste ale tale
Să îți simt pielea mâinilor pe pielea mea cum se plimbă.
Să simt aerul proaspăt care vine pe fereastra întredeschisă,
Și să avem un schimb de priviri fără cuvinte.
Astăzi, vreau ca acțiunile tale să nu se remarce prin cuvintele, 
Dragostea nu are nevoie doar de cuvinte,
Numai acțiunile sunt necesare atunci când vrei dragoste. 
Azi am nevoie de acțiune. Fără întrebări, fără motive sau explicații. 
Astăzi sper doar că mâinile mele să fie întotdeauna legătura dintre noi
Ș în acele momente de simplitate când te uiți la mine,
Involuntar să ridic mâinile și să-ți mângâi obrajii. 
Văd ziua mea cum câștigă lumină și ia forma unei sfere sclipitoare
Inima mea face o legătură directă cu a ta
În timp ce buzele noastre împreună cu picioarele noastre dansează în etape
Chiar dacă nu se sincronizează perfect.
Astăzi, vreau ca fiecare parte a corpului nostru, extern și intern, să fie atinsă 
Azi am nevoie de atingerea ta, singura capabilă să trimită toate tristețea departe,
Abilitatea de a da viață celor care s-au pierdut. 
Nu vreau cadouri scumpe, sau mese de lux la restaurant,
Azi am nevoie doar de o pătură, un ceai cald, un film și de tine,
Să mă simt iubită, în siguranță și în pace, chiar dacă e o utopie,
Azi vreau ca fluturii din stomac să mai dea un raid prin toate măruntaiele mele.
Azi nu vreau nimic altceva, decât de tăcere și nici o urmă de disconfort,
Ci să existe întotdeauna dragoste în acțiunile și cuvintele noastre, 
Deoarece în cele din urmă, tot ceea ce avem nevoie este de dragoste.
Astăzi nu spune nimic, doar iubește. Căci și eu te iubesc. ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu