Odine With Love

Odine With Love

joi, 22 octombrie 2015

~ Am fumat atâtea dezamăgiri încât speranța mi-a dat cancer ~

~ Multe minciuni, una după alta,
Mai falsă ultima decât prima,
Încât ai terminat tolba cu minciuni,
Și a trebuit să spui adevărul.
Da, m-ai rănit, dar prefer să plâng pentru că mi-ai spus adevărul
Decât să plâng pentru că m-ai mințit.
Au fost atât de mulți ani în care ai mințit,
Încât acum și adevărul tot o minciună este,
Pentru că nici tu nu mai crezi în el.
Ai venit întotdeauna când ai fost lăsat singur
Și am fost mereu de partea ta pentru a te ajuta. 
Acum știu ce am de făcut...
Să aștept să pierzi din nou,
Să dispar atunci când o să mă cauți disperat.
Lucrurile s-au schimbat,
Nu mai sunt naiva cu ale cărei sentimente te-ai jucat.
Crezi sau nu,
Ți-am dat tot și am rămas cu mâna goală 
Așa că am de gând să iau înapoi!
Tu, cu mine, ai fost fals continuu,
Culmea... să nu mă pierzi. 
Tot "Te iubesc-ul" tău s-a dus cu vântul
Și eu nu mai pot fi ușor de manevrat
Am fumat atâtea dezamăgiri din partea ta
Încât speranța că te vei schimba mi-a dat cancer la creier.
Îmi place să dispar atunci când ai nevoie de mine
Pentru că ești dezastrul meu frumos
Încât te-am inventat să pari un adevărat erou.
Ți-am dat numele de eroul minciunilor,
Dar gata că m-am plictisit,
Orice carte are final.
O să mai exiști poate în cărțile altor scriitori
Eu mi-am găsit antidotul. M-am vindecat!
Sunt una din supraviețuitoarele unei boli de cancer! ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu