Odine With Love

Odine With Love

marți, 16 februarie 2016

~ Gândurile mele sunt ale tale ~

~ Gândurile mele cele mai rebele,
Știu să facă numai voia ta,
Insistă să facă numai ce vor ele și tu,
Ignorându-mă pe mine și voința mea
Încă de la prima oră a dimineții.
Mă guvernează fără permisiunea mea,
Deși încerc să mă deconectez de tine.
Gândurile mele sunt dispuse să se gândească la tine non stop
Ca la aerul curat al dimineții,
Ești nemuritor în preajma lor, invincibil,
Un viciu de care nu vor să scape.
Vorbesc cu tine cu inima mea,
Iar eu nu le mai aud cuvintele,
Sufletul meu e ca la tine acasă,
Îți arunci hainele murdare peste tot,
Încât un simplu gând de-al meu e musafir nepoftit.
Nu-mi mai aduc aminte cum era lumea mea înainte de tine,
Ești ca un nerv sub piele, ce se zbate mereu,
Ești ca sângele care-mi curge prin vene,
Îmi bați în tâmple și alergi lăsând pași în lumea mea.
Trăiești cu totul în gândurile mele,
Încât mă întreb uneori cum de ai viață și în afara lor,
Când toate celulele mele au amprentele tale.
Ești o parte din mine și nu că ești lipit de corpul meu,
Ești tu și nu sunt eu, eu sunt absentă
Și oricât aș încerca să mă rup de tine, deși uneori vreau, nu pot,
Îmi ești țesut în țesuturi în atâtea moduri în mine.
În visele mele exiști numai tu, iar eu sunt în vise pentru tine
Dar în realitatea mea ești un vis perfect. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu