Odine With Love

Odine With Love

joi, 11 februarie 2016

~ Vreau o dragoste gratuită ~

~ Dragostea a ajuns să însemne o monedă,
Care cât timp este cumpărată sau vândută, ”există”,
Și pe care o introduci în tonomatul cu muzică,
Pentru a primi versuri dulci, dar fără sentimente.
A ajuns un produs de marketing, cerere și ofertă
O dorință de a iubi și a fi iubit contra cost,
Iar cu cât cererea este tot mai mare,
Ofertele sunt din ce în ce mai variate.
Ajungi să cumperi iubirea de la vânzători ambulanți,
Să o găsești ambalată în cutii colorate,
Cu fundițe și staniol care îți fură ochii și inima,
Dar în interior nu este altceva, decât un arlechin machiat hidos.
Mi-e dor de dragostea aia gratuită,
Cea care nu costă nimic,
Pe care o poți găsi într-un zâmbet larg ce te așteaptă în parc,
În spatele unei uși închise pe care tocmai o descui,
Dimineața sub aburul unei cafele aromate și în așternuturi cocoloșite,
Sub o umbrelă pe o ploaie torențială,
Sau pe buzele înghețate în cel mai cumplit ger.
Mi-e dor de oamenii care știu să iubească gratuit,
Da, oamenii ăia care nu cer nimic, dar dăruiesc mult,
Nu cei care vând nimicul, pe bani grei și sentimente.
Mi-e dor de oameni frumoși cu ochi care sclipesc,
Cei care nu au nevoie de cadouri pentru a iubi
Și nici un portofel gros pentru a fi iubiți.
Mi-e dor să mai existe genul ăsta de dragoste,
Dragoste gratuită, dar care ține toată viața,
Care nu se numără în bani și nu se măsoară în cadouri,
Ci în clipe fierbinți și amintiri de neuitat.
Nu vreau să cumpăr iubire, așa cum nici să o vând nu vreau,
Vreau o dragoste gratuită, fără valoare materială,
Vreau o dragoste scrisă în stele și în inimă,
Nu cu lacrimi, ci cu nopți cu trupuri contopite.
Nu am să te cumpăr, am să te iubesc pe nimic,
Iar de nu-mi vei vrea iubirea asta gratuită,
Nu pot să-ți spun decât un singur lucru:
”Să de Domnul să iubești în viața asta pe cineva,
Așa cum te-am iubit eu pe tine
Și să fii iubit, așa cum te-aș fi putut iubi eu.” ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu