Odine With Love

Odine With Love

marți, 26 aprilie 2016

~ Omoară-mă de sete sau deshidratează-mă cu iubire ~

~ Am o slăbiciune, sunt dependentă de speranță pentru dragoste și răsfăț...
Dacă îmi spui că mă iubești o dată, vreau să îmi spui asta în fiecare zi,
Dacă nu o să îmi spui, nu voi găsi că mă iubești mai puțin, sau cu altă intensitate,
Dacă o să mă obișnuiești cu mesaje de iubire dimineața, zilele mele nu vor fi egale cu altele,
Fii dragostea mea în fiecare zi, din zori pentru când se termină ziua, 
Iar dacă nu poți face asta în fiecare zi. atunci lasă-mă pe mine să te iubesc.
Gura mea caută viața ta, sărutul tău, blând, dar și sălbatic,
Cu o voință, că mă devorează și nu orice gură îmi atinge buzele,
Nu orice ochi îmi captează privirea,
Nu orice muzică este muzică pentru urechile mele,
Așa cum nu orice atingere îmi provoacă frisoane în corp
Și nu e vorba de greutate, înălțime sau mușchi, ci chimie,
O chimie care îmi electrizează corpul, o chimie perfectă care magnetizează,
Ca doi magneți , care nu mai pot să scape. 
În ochii mei de chihlimbar tu ești lumina vieții,
Care descoperă orizontul, pașilor mei orbi,
Iar viața fără aer și apă nu există.
Am nevoie de aer să-mi oxigenez sufletul,
Să-mi umplu plămânii de tine, să te respir,
Am nevoie de apă să beau, precum și dragoste să trăiesc,
Trebuie să fie o dragoste potabilă
Iar o doza de fiecare zi îmi dă viață când mă simt însetată,
Așa că omoară-mă de sete sau deshidratează-mă cu iubire. ~
 ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu