Odine With Love

Odine With Love

marți, 19 aprilie 2016

~ Una și aceiași piele ~

~ Dacă două puncte sunt destinate să atingă universul
Vor găsi întotdeauna o cale de a se conecta,
Chiar și atunci când au pierdut toate speranțele.
Vor rupe toate obligațiile și barierele,
Pentru a se defini cine sunt.... ce pot deveni,
Prin spațiu și timp, dincolo de căile prezicerilor.
Te simt în fiecare venă,
În fiecare bătaie a inimii mele,
În fiecare respirație pe care o am,
Te simt în orice mod,
În orice lacrimă pe care o vărs,
În fiecare cuvânt pe care nu l-am spus,
Te simt strălucind în inimă,
În timp ce memoria rămâne utopie,
Te simt pe fața relaxată ca un cer senin,
Te simt prezent în orice vis,
În interiorul meu și nu pot nega asta.
Eu simt,
Tu simți,
Ei nu simt,
Cum simțim noi.
Și mă pierd în labirintul de abis,
Și tu mă duci la tentația de interzis,
Și vreau să înot în delir dar să fiu a ta,  
Iar pielea să ia foc devorată de gura ta
Să fim cosmos copleșit de energie,
Opuși ce se atrag în nebunie,
Suntem unul, aici și acum,
Suntem explozii cosmice transformate-n stele,
Simțim și ne simțim una și aceiași piele. ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu