Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 20 iulie 2016

~ Vreau să fim la timpul prezent ~

~ Am fost o adiere de nisip,
Valuri de respirație în ocean,
Ziduri de piatră lovite de ape,
Incendiu înainte de zbor.
Am fost râuri în vârtejuri de foc,
Am fost gheață fierbinte,
Nori volatili de oțel,
Căderi de cascade în aer,
Vapori de piatră eternă.
Am fost valuri de suspine,
Uragane în deșert,
Bule de intervale îngropate în timp.
Am fost murmur de lavă,
Cenușă spulberată în vânt,
Am fost și carbon și diamant, negru și alb,
Înălțare și cădere, Rai și Iad,
Am fost tu, am fost eu, gânduri și sentimente.
Nu am fost apă, aer, pământ și foc,
Am fost toate dintre ele... și mult mai mult,
Iar în timp ce lumea a continuat să se rotească,
Eu am continuat să dansez desculță,
Pe sunetul bătăilor de vise.
Nu vreau decât să fim la timpul prezent,
Să te iubesc dimineața înainte de a te trezi,
Să-ți simt sărutul intens și cald pe buzele mele,
Vreau să te simt în preaplinul inimii mele,
Vreau universalitatea iubirii,
Vreau să-ți colecționez visele înainte de a te trezi
Și prin vise să trăiesc în viață. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu