Odine With Love

Odine With Love

joi, 25 august 2016

~ Mă poți numi nebună.... dar nebună după tine ~

~ Ce iubire m-a prins pe nepregătite în brațele unui război,
Transformându-l în pace și liniște, în cuibul haotic al sufletului meu?
Câte minute de așteptare s-au așezat în palmele mele goale?
Câte săruturi s-au stins în nopțile întunecate în căutarea cerului gurii tale?
Fragmente din tine, fragmente din mine,
Ne țin captivi la distanță, într-o libertate reinventată pentru noi.
Mâinile mele goale le caută pe ale tale să danseze împreună,
Fragmente din trupul meu încă mai păstrează amprentele tale,
Iar ecoul vocii tale se întinde de-a lungul gâtului meu,
Înfășurându-se ca o iederă care mă posedă
Și-mi rupe pielea, la gândul focului tău de lup flămând.
Fragmente din tine, fragmente din mine,
Dispersează ca niște roci incandescente
În ceața amintirilor mele.
Am capitulat în fața vrăjii tale fierbinte care îmi umple mintea de tine,
Cu forma asta de dragoste care mă inundă și-mi blochează reacțiile.
Mâinile tale sunt echilibrul mâinilor mele
Și mă pot cufunda predându-mi corpul nebun de simțuri cu tot cu suflet.
Gândurile îmi sunt toate la tine,
Iei naștere în gândurile mele, de parcă te-aș fi încuiat acolo în vise,
De parcă ai fi singura mea gură de oxigen.
Sunt în mijlocul oceanului lipsită de tine,
Plutind în flăcări, după ce mi-ai dat foc.
Te plimbi ca o felină în imaginația mea
Și te amuzi când vezi că pielea mea vorbește în alt limbaj,
Atunci când mâinile tale aplică mângâieri de mătase.
Să nu mă crezi nebună, pentru că nici eu nu înțeleg
Senzațiile astea care mușcă din fiecare bătaie a inimii mele,
Simțindu-mă înghițită de focul ce aleargă prin mine
Și fierbe storcând inima fără milă provocând explozii,
Ce face sângele să ardă nestingherit și să topească venele.
Să nu mă crezi nebună doar pentru că simt asta,
Sau mai bine mă poți numi nebună.... dar nebună după tine, după ceea ce provoci în mine. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu